Succeshistorier

Virksomheder fra mange forskellige brancher har benyttet Shopping-kampagner til at nå ud til kunder, der søger efter det, de sælger. Du kan møde nogle af forhandlerne her.

Paper Culture

Paper Culture når ud til designfans online. Paper Culture har brugt visuelle annoncer fra Google Shopping til at fremvise deres smukke designs og vinde nye kunders hjerter.

Public Bikes

Public Bikes finder cyklister. Public Bikes fra San Francisco har brugt Google Shopping-kampagner til at nå ud til flere og dele glæden ved at cykle nært og fjernt.

Swarovski

Swarovski så en mulighed for at få kontakt til forbrugere i det øjeblik i deres hverdag, hvor de søger efter det rette smykketilbehør. Ved at skabe gode mobiloplevelser er Swarovskis onlineomsætning steget med 50 % fra år til år, og mobilsalget er steget med mere end 150 %.

Petit Bateau

Petit Bateau har kombineret data fra deres fysiske butik med Google Analytics for at optimere deres digitale marketingindsats, som viste sig at være seks gange højere med butikssalg medregnet.

SportScheck

SportScheck, der gerne ville have flere kunder i deres lokale butikker, brugte annoncer for lokalt butikslager til at nå ud til mobilsøgere. Efter udrulning af annoncer for lokalt butikslager for deres lager i butikkerne fik brandet et opsving i både antallet af kunder i butikkerne og offlineomsætningen.

Flere løsninger til at udvikle din butik

Se alle løsninger