Kunder

Find ud af, hvordan vores kunder tager bedre beslutninger, optimerer driften og skaber interaktive applikationer.

The Automobile Association
Clear Channel Outdoor
NTM Technologies
Consolidated Solar Tech
eNeighborhoods
Rightmove
Indlæser
  • The Automobile Association

    The Automobile Association

  • Clear Channel Outdoor

    Clear Channel Outdoor

  • NTM Technologies

    NTM Technologies

  • MarineTraffic

    MarineTraffic

  • DHL Same Day

    DHL Same Day

  • Rightmove

    Rightmove

  • AllState

    AllState

  • CrimeReports.com

    CrimeReports.com

  • Net-A-Porter.com

    Net-A-Porter.com

  • InterContinental Hotels Group

    InterContinental Hotels Group

  • MyTaxi

    MyTaxi

  • Den kraftige stigning i antallet af besøgende på websitet, den tid, de nu bruger på sitet, og antallet af downloadede ruter er et tydeligt bevis på de fordele, vi har oplevet, efter vi har implementeret Google Maps API for Work.

    Hvorfor Google?

    For at opbygge et mere fleksibelt og interaktivt system til ruteplanlægning for at forbedre brugeroplevelsen og skære ned på it-omkostningerne.

    Fordele

    • Skabte en interaktiv, skalerbar ruteplanlægningstjeneste, der i øjeblikket har fire millioner downloads om ugen
    • Fik 12 % flere downloadede ruter, øgede websitets værdi for de besøgende og for virksomheden
    • Reducerede tid og omkostninger, der blev brugt på it-support til kortlægningsplatformen
    Billede af The Automobile Association

    The Automobile Association (AA) er Storbritanniens største virksomhed inden for vejhjælp og har ydet assistance til bilister siden 1905.

    Læs hele casestudiet
  • Google Maps API for Work har en enestående fordel, da alle vores brugere havde prøvet at bruge det før.

    Hvorfor Google?

    For at hjælpe reklameeksperter med at analysere slutbrugertendenser og tilbyde en metode, der kan skræddersy udendørsreklamer.

    Fordele

    • Leverede et visualiseringsværktøj, der hurtigt kan analysere oplysninger og gøre resultaterne tilgængelige for beslutningstagerne
    Billede af Clear Channel Outdoor

    Clear Channel Outdoor (CCO) er det schweiziske datterselskab af et af verdens førende virksomheder inden for udendørsreklamer.

    Læs hele casestudiet
  • Med Google Maps kan vi lægge alle kræfter i at udvide vores innovative portefølje af sporingsløsninger.

    Hvorfor Google?

    For at integrere opdaterede kortdata med effektive funktioner i virksomhedens GPS-sporing, mobilsikkerhed, navigation og placeringsbaserede tjenester.

    Fordele

    • Sparede tid og penge ved at implementere Google Maps API for Work
    • Frigav flere ressourcer til udvikling af nye og innovative sporingsløsninger til overvågning og beskyttelse af personer og genstande
    Billede af NTM Technologies

    Hollandske NTM Technologies udvikler innovative løsninger inden for GPS-sporing, mobilsikkerhed, navigation og placeringsbaserede tjenester.

    Læs hele casestudiet
  • Google Earth Pro er blevet uundværlig for os. Det er det første værktøj, vi tænker på, når vi udvikler solenergiprojekter til boliger og erhverv, og det har ændret hele den måde, vi driver forretning på.

    Hvorfor Google?

    • Brugte en transponder til at fange AIS-alamsignaler og gemme dem i en database
    • Plottede AIS-alarmsignaler i Google Maps API for Work
    • Udførte lokal søgning på andre Maps-tjenester, såsom vejr og skibstyper, udover API'en

    Fordele

    • Marine Traffic blev en de facto-standard for fjernsporing af skibe
    • Tjenesten blev så populær, at de begyndte at tilbyde abonnementstjenester
    • Øget synlighed for skibe og bedre forretnings- og krisestyring
    • Opfyldte et behov for realtidsoplysninger om geoplaceringer for handelsskibe og nødtjenester
    Marine Traffic Logistics

    Marine Traffic: Marine Traffic forbedrer shippinglogistik og kriseberedskab med Google Maps API'er

    Læs hele casestudiet
  • En stor bilproducent bruger det til at overvåge fartøjer, der kommer fra Europa til USA, så kunden kan spore en specifik bil. Det er en service, som bilproducenterne gerne vil tilbyde deres kunder.

    Hvorfor Google?

    For at erstatte egen kortlægning med en brugervenlig kortløsning fra tredjepart og tilbyde vigtige data ud over pris og placering.

    Fordele

    • Tilbød en række effektive kortlægningsværktøjer til ejendomsmæglere
    • Implementerede en enkel løsning, som gør det muligt at kortlægge ejendomme med bare ét eller to klik
    Billede af eNeighborhoods

    eNeighborhoods er en af de førende udbydere af mange forskellige værktøjer, der giver opdaterede, lokaliserede oplysninger om ejendomme, kvarterer og skoler, der hjælper ejendomsmæglere med at tiltrække og fastholde boligkøbere og -sælgere.

  • Vi sammenlignede Google Maps med lignende tilbud, og Google vandt stort. Ikke alene følte vi, at kortene var langt mere aktuelle, men Google Maps bruges allerede så mange steder på internettet, at vi mente, at vores brugere ville være langt mere fortrolige med at bruge det.

    Hvorfor Google?

    For at forbedre brugeroplevelsen ved at implementere kortfunktionen.

    Fordele

    • Forbedrede brugeroplevelsen på websitet
    • Øgede antallet af registreringer
    • Styrkede relationerne med kernekunderne
    Billede af Rightmove

    Rightmove er Storbritanniens største boligportal med flere brugere, flere annoncører og flere boliger end noget andet britisk boligwebsite.

    Læs hele casestudiet
  • Det handler om personlig tilpasning og relevans. Min agent sender mig et sted med personligt tilpassede oplysninger, baseret på hvordan jeg som kunde kan beskytte mit hjem og min familie bedre. Det gør en stor forskel.

    Hvorfor Google?

    Brugte Google Maps til at oprette et kort, der visualiserer kundernes hjem med placeringsspecifikke oplysninger om almindelige og omkostningstunge forsikringsanmeldelser

    Fordele

    • Over 20 % af brugerne fuldfører oplevelsen
    • Over 350 % højere niveau for "hensigt om tilbud"
    Allstate hjælper boligejere

    Allstate hjælper boligejere med at se deres hjem på en helt nye måde ved hjælp af Google Maps.

    Læs hele casestudiet
  • Google Maps har ændret den måde, offentlige virksomheder kan gøre forretninger på og yde bedre borgerservice på omkostningseffektive måder.

    Hvorfor Google?

    For at reducere, forebygge og opklare kriminalitet ved at øge dialogen med borgerne om udsatte steder, så borgerne kan udvise mere agtpågivenhed i usikre områder.

    Fordele

    • Data om kriminalitet fra de deltagende lokale politimyndigheder implementeres i Google Maps API næsten i realtid, så borgerne får øjeblikkelig viden om gerningssteder for tyveri, indbrud, biltyveri, overfald og andre forbrydelser
    • Visualiseringen af data om kriminalitet næsten i realtid i det velkendte Google Maps gør det muligt for politimyndighederne at analysere kriminalitetsmønstre, så det er muligt at planlægge anvendelsen af ressourcer mere effektivt
    Billede af CrimeReports.com

    CrimeReports.com arbejder med tusindvis af politimyndigheder om at reducere, forebygge og opklare kriminalitet ved at give embedsmænd mulighed for at indlede og styre en kontrolleret dialog med borgerne via en række onlineværktøjer til bekæmpelse af kriminalitet.

    Læs hele casestudiet
  • Langt de fleste af vores kunder er allerede bekendt med Google Maps, og det har virkelig hjulpet på interessen for funktionen og websitet, og den feedback, som vi har fået, har været rigtig positiv.

    Hvorfor Google?

    For at forbedre engagementet med kunderne og konstruere en app, der kan visualisere tendenser inden for offentligt indkøb.

    Fordele

    • Forbedrede brugeroplevelsen via social shopping
    • Øgede kundeengagementet og genererede nye besøgende på websitet
    • Tiltrak omtale i modemedierne
    Billede af Net-A-Porter.com

    NET-A-PORTER.com har etableret sig som verdens førende onlineforhandler af luksusmode, som tilbyder ekspresforsendelse til 170 lande.

    Læs hele casestudiet
  • Jeg fandt ud af, at Google Earth Pro var det bedste GIS-visualiseringsværktøj, fordi det er meget nemt at samle og overlejre forskellige datalag.

    Hvorfor Google?

    For at lægge et landsdækkende bredbåndsnetværk, overlejre data for at forbedre nøjagtigheden og løbende overvåge fly og netværkets ydeevne i realtid.

    Fordele

    • Skar tiden til opbygning af netværket ned til en tredjedel
    • Forbedrede produktivitetens nøjagtighed og teknik
    • Dækkede hele landet inden for to år
    • Opfyldte kundernes serviceaftaler
    Billede af Gogo and Aircell

    Gogo tilbyder Gogo Inflight Internet, en tjeneste, der leverer internetforbindelse om bord på fly i et dedikeret spektrum, der blev opbygget på kun 2 år ved hjælp af værktøjer i Google Earth Pro.

    Læs hele casestudiet
  • Googles løsning var den eneste tjeneste, der var værd at overveje, og som opfyldte vores krav til rækkevidde, en optimal API og fremtidig værditilvækst.

    Hvorfor Google?

    For at lancere en innovativ, kortbaseret tjeneste til taxabestilling.

    Fordele

    • Innovativ kortbaseret tjeneste til taxabestilling til både mobile og stationære enheder
    • Revolutionerede det tyske taxamarked
    • Fik adgang til sporings- og administrationsdata i realtid
    Billede af MyTaxi

    Intelligent Apps har udviklet et innovativt onlinesystem til taxabestilling, som hedder myTaxi og giver mulighed for øjeblikkelig taxabestilling og statusopdateringer i realtid til passagerer, chauffører og ledelse.

    Læs hele casestudiet
  • Vi oplevede 35 % flere konverteringer på vores britiske og danske websites umiddelbart efter lanceringen af Google Maps.

    Hvorfor Google?

    For at anvende en mere solid kortløsning med bedre funktioner og for at finde og inkorporere en mere attraktiv kortløsning i deres virksomhed.

    Fordele

    • Gav 35 % flere konverteringer i vigtige lande
    • Besøgende på IHG's websites er 10 procent mere tilbøjelige til at bestille et ophold, hvis de klikker på en markør
    Billede af InterContinental Hotels Group

    InterContinental Hotels Group (IHG), verdens største hotelkæde målt på antal værelser, har taget imod internationale rejsende i mere end 60 år.

    Læs hele casestudiet
  • Det var let at integrere i virksomheden, ikke kun fra et teknisk synspunkt, men i forhold til personale. Medarbejderne var allerede bekendt med Googles teknologi, og det er meget intuitivt at bruge.

    Hvorfor Google?

    For at forbedre effektiviteten af leverancerne ved at give kørselslederne et bedre overblik over kurerernes placeringer.

    Fordele

    • Forbedrede kundeservicen
    • Øgede medarbejdermotivationen
    • Forbedrede effektiviteten
    Billede af DHL Same Day

    DHL, som er en del af verdens førende logistikkoncern Deutsche Post DHL, tilbyder fragttjenester via international ekspres, luft og vand, vej og jernbane, kontraktlogistik og international postvirksomhed.

    Læs hele casestudiet
<>
×

Flere kundehistorier