HST


ferdinand9286
 Share

Recommended Posts

nu kan jeg kun tale for mig selv. jeg er næsten os lige startet på hst har dog kørt det 1 gang altså 2måneder så 9dages pause og er så halvt igennem mit andet...

først have jeg 11 øvelser. 2-3 set af hver... de sidste 2 uger køre jeg godt nok kun 2 set af hver øvelse og så lige 1 opvarmning set..

det jeg er igang med nu har jeg så 13 øvelser i da jeg syntes det gik forhurtigt med 11 øvelser når man var i perioden med 15gentagelser...'

men tilgengæld tager 13 øvleser også rigtig lang tid de dage du skal tage 15 gentagelser :)

man bruger næmt 2 timer på det shit :)

Link to comment
Share on other sites

Således ville jeg pelse den ged!

Squat 2(hveranden gang)

Deadlift 2 (hveranden gang)

Lunges 2

Bench 2

Rowing 2

Flyers 2

Pulldown 2

Dips 2

Dumbell variation curl 2

Triceps Extension 2

Laterals 2

Læg-et-eller-andet 100reps

Mavse 1-2

Barbell-to-shoulder 3

Goodmornings 1

Military Press 2

Bench Incline 2

Link to comment
Share on other sites

men tilgengæld tager 13 øvleser også rigtig lang tid de dage du skal tage 15 gentagelser :)

man bruger næmt 2 timer på det shit :)

:blink: Holy macaroni! Laver du 3 sæt på alt eller? Cilius og jeg kører 13 øvelser pt, 2 sæt på hele molevitten og så kommer der opvarmingssæt oveni. Det bliver pryglet igennem på 45 - 60 minutter alt efter energiniveauet på dagen.

Link to comment
Share on other sites

:blink: Holy macaroni! Laver du 3 sæt på alt eller? Cilius og jeg kører 13 øvelser pt, 2 sæt på hele molevitten og så kommer der opvarmingssæt oveni. Det bliver pryglet igennem på 45 - 60 minutter alt efter energiniveauet på dagen.

nej.. jeg køre 2-3 set det er forskelligt fra øvelse til øvelse. men jeg har 3 set når det er de store muskel grupper bryst, ben osv..

og så 2set med de mindre muskler arme, skulder osv...

altså sådan ca.. dog i de sidste 2 uger skifter jeg til opvarmingset+2set pga det bliver rigtig tungt i de sidste 2 uger :)'

det skal lige siges at du ikke behøver opvarmins set de første 2 uger da vægten er så lav :)

og de næsten 2 uger hvor det er 10gentagelser kunne det være en god ide men det er smag og behag :)

men de 4uger du tager 5reps med meget vægt skal man opvarme for at ungå skader

Edited by Blackdizz
Link to comment
Share on other sites

nej.. jeg køre 2-3 set det er forskelligt fra øvelse til øvelse. men jeg har 3 set når det er de store muskel grupper bryst, ben osv..

og så 2set med de mindre muskler arme, skulder osv...

altså sådan ca.. dog i de sidste 2 uger skifter jeg til opvarmingset+2set pga det bliver rigtig tungt i de sidste 2 uger :)'

det skal lige siges at du ikke behøver opvarmins set de første 2 uger da vægten er så lav :)

og de næsten 2 uger hvor det er 10gentagelser kunne det være en god ide men det er smag og behag :)

men de 4uger du tager 5reps med meget vægt skal man opvarme for at ungå skader

Jeg tror ikke at Anders søgte råd om hvordan han skulle gøre, men snarere var forundret over at du kunne bruge 2 timer på at køre et pas igennem. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share