Gå til indhold
Kom godt i gang

Kampagner af typen "Maksimal effektivitet"

I dag leder kunderne et stadigt større antal forskellige steder, både online og offline, når de skal finde det, de har brug for. Maksimer din rækkevidde, og nå ud til flere kunder, uanset hvor de shopper. Kampagnetypen "Maksimal effektivitet" giver annoncører adgang til nye beholdninger, formater og målgrupper på alle Googles kanaler, inklusive YouTube, Google Søgning og Google Discover.1

Kom godt i gang

Her kan du se, hvad du kan få ud af kampagner af typen "Maksimal effektivitet"

Maksimér din rækkevidde

Få vist dine produkter som en del af hele Googles annoncebeholdning og -formater. Få nye kunder ved at være til stede dér, hvor de søger efter eller kigger på indhold.

Øg trafik og salg

Nå ud til flere konverterende kunder på hele af Google, og øg dit salg online, i butikken eller dit omnichannel-salg.

Se indsigter og trends

Få handlingsrettet indsigt med henblik på at forbedre dine kampagners effektivitet og finde nye og uventede målgrupper, der matcher dine mål.

Nå ud til millioner af potentielle kunder med dine produkter fra en enkelt kampagne.

youtube-afspiller, der afspiller en video
produktoplysninger og knappen "Få flere oplysninger" kigger på deres yndlingsblogs eller foretrukne nyhedsbrev
produktkortoplysninger med bedømmelse Google-søgning på mobilenhed efter "sneakers i nærheden" Google-søgning på tablet efter "sneakers i nærheden"
Discover Discover
Gmail Gmail
Maps Maps
Virksomhedsprofil Virksomhedsprofil

Optimer for at nå dine mål for butikker og onlinesalg

Du kan nå ud til dine kunder, uanset om de leder efter dine produkter online eller i butikken. Kampagner af typen "Maksimal effektivitet" giver dig mulighed for at indsamle data om og optimere dine mål for onlinesalg og butikker, f.eks. butiksbesøg, opkald og klik på rutevejledninger.

Få flere oplysninger

Lad os konfigurere en kampagne af typen "Maksimal effektivitet"

Kom godt i gang
Kvinder, der snakker om "Maksimal effektivitet"

Ofte stillede spørgsmål

  • 1 I Europa kan kampagner af typen "Maksimal effektivitet" bruges til alle de prissammenligningstjenester (CSS), som du benytter. Annoncerne vises på generelle søgeresultatsider og andre steder, som prissammenligningstjenesten har tilvalgt.
  • 2 Kilde: Google/Ipsos, "How People Shop with YouTube” Study, Global, juli 2018. 18-64-årige, der går online mindst én gang om måneden og har købt noget inden for det seneste år (n=24.017), (3) YouTube Data, juni 2018