Merchant Center

Google Merchant Center hjælper dig med at få vist dine butiks- og produktoplysninger på Google og gøre dem tilgængelige for kunder på Google. Det betyder, at alle oplysninger om dine butikker og produkter er tilgængelige for kunder, når de søger med en Google-tjeneste. I EØS og Schweiz kan Merchant Center anvendes sammen med alle de prissammenligningstjenester, du bruger. Du kan se en liste over prissammenligningstjenestepartnere her.

Kom godt i gang

Her kan du se, hvad du kan gøre med Merchant Center

Upload nøjagtige produktoplysninger

Merchant Center hjælper dig med at sikre, at produktoplysninger som pris og tilgængelighed bliver vist korrekt til potentielle kunder på Google.

Nå ud til kunder på Google

Merchant Center er ikke bare til annoncering, men til hele shoppingoplevelsen. Vis dine produkter til kunder på både betalte og gratis kanaler ved at indsende dine oplysninger til Googles platforme.

Få mere indsigt

Find handlingsrettet indsigt om dine produkters effektivitet på Google. Få adgang til analysedata for brandproducenter i Manufacturer Center, f.eks. hvilke konkurrerende produkter der oftest bliver vist sammen med dine, gennemsnitlige salgspriser for alle dine forhandlere og Shopping-annoncernes samlede effektivitet på Google.

Endnu flere fordele, der hjælper dig med at skabe vækst

Sælg dine produkter globalt

Shopping-annoncer er nu tilgængelige i mere end 90 lande, og det betyder, at du kan sælge dine produkter globalt. Konfigurer feeds til flere lande i Merchant Center for at vise dine produkter til potentielle kunder rundt omkring i verden.

Fremhæv kampagner

40 % af alle globale kunder siger, at de bruger Google til at finde det bedste tilbud. Brug Merchant Center til at konfigurere kampagner for dine Shopping-annoncer. Du kan konfigurere en kampagne på hele websitet, så den gælder for alle produkter på dit website, eller begrænse kampagnen til udvalgte produkter.

Opnå bedre resultater med tilpassede muligheder

Merchant Center hjælper dig ikke kun med at organisere dine produkt- og virksomhedsdata, men også med at forbedre dine resultater. På siden Muligheder i Merchant Center får du en bedre fornemmelse af, hvordan du kan forbedre dine produktdata eller kampagner for at få flere klik.

Lad os konfigurere din Merchant Center-konto

Kom godt i gang

Ofte stillede spørgsmål