Salgsressourcer

Disse ressourcer kan hjælpe professionelle fotografer og bureauer med at skille sig ud som solide bidragydere. De kan også få adgang til udstyr, som kan hjælpe dem med at bringe VR til Street View og give kunderne mulighed for at promovere deres Street View-status med stolthed. Hvis du leder efter overbevisende data, der viser effektiviteten af dette indhold, kan du også tjekke vores statistikker for virtuelle rundture.

Tommelfinger – mærkat

"Træd indenfor"-mærker

  • Promover virksomheder, der for nylig er blevet fotograferet, og som er tilføjet i Street View
  • Udskriv mærket ved hjælp af en udskriftstjeneste efter eget valg
Tommelfinger – Trusted

Fil med Trusted-badge

  • Kvalificerede Street View-bidragydere kan benytte Trusted-badget i overensstemmelse med nedenstående retningslinjer for salg og branding
  • De, der ikke er – eller ikke længere er – kvalificerede, kan ikke længere benytte dette badge
Tommelfinger – papskilt

Google Cardboard

  • Brug Street View i virtual reality
  • Demonstrer det bedste fra din portefølje for kunder og kundeemner
  • En fantastisk gave eller "leave behind"
  • Mange tilgængelige typer

Den rolle, som "Trusted"-proffer spiller

For en fotograf eller et bureau er Street View-fotografering et værdifuldt salgsargument. En erfaren Street View-bidragyder kan hjælpe en virksomhed, der søger eksponering, med hurtigt og nemt at opnå synlighed. Uanset hvad din rolle er i denne udveksling, er det vigtigt, at du forstår hver af deltagernes ansvarsområder, som er beskrevet her.

Før du går i gang

Selvom du ikke er medlem af Trusted-programmet, kan nogle af nedenstående retningslinjer være relevante for dig. Hvis du er interesseret i at deltage i Trusted-programmet, kan du læse Sådan opnår du Trusted-status for at få flere oplysninger om, hvilke krav der stilles.

Retningslinjer for branding

Det er kun virksomheder, som har opnået Trusted-status, der må bruge brandet Google Maps Street View og Trusted-badget som marketingaktiver. Hvis du har opnået Trusted-status, er du velkommen til at gøre opmærksom på det ved hjælp af disse aktiver. Virksomheder med Trusted-status må bruge Trusted-badget, ordmærket og brandingelementerne, heriblandt Google Maps, Street View og alle andre relaterede logoer. Nedenfor kan du se nogle eksempler på, hvad du gerne må bruge dem til, og hvad du ikke må bruge dem til. Hvis en person efter din mening overtræder Googles forskrifter for brug af vores brandaktiver, kan du rapportere denne upassende brug.

Gennemsigtighed og ansvarlighed

Street View står for en reel repræsentation af verden. Når du sælger fotografiske ydelser, er det vigtigt, at du også står for og leverer den samme gennemsigtighed, og at du forstår dine pligter og rettigheder i forhold til andre personer, brands og den lokale lovgivning.