Hvad er Street View?
Her tager Google Street View-billeder næste gang
Se, hvor vi tager hen med Street View-bilen eller Street View Trekker næste gang
{[key]}, Få flere oplysninger
Bidrag til Street View
Upload billeder af dit lokalområde eller dine aktuelle omgivelser, få virksomheder til at skille sig ud fra mængden i Google Maps, få lokale veje med på kortet, eller opdater Street View på egen hånd. Du kan bidrage på mange forskellige måder, og formålet med dem alle er at opnå størst mulig effekt i Google Maps.
Street View Trusted-programmet
Certificerede fotografer er erfarne fotografer, som har det udstyr, der skal bruges for at kunne tage Street View-billeder både udendørs og indendørs. Kontakt en certificeret fotograf for at få din virksomhed til at fremstå bedst muligt i Google Maps.
Offentliggør sammenhængende billeder
En ny betafunktion i Street View-appen giver dig mulighed for at tage Street View-billeder med din Android-smartphone.
Tag Street View-billeder, og del dem med andre
Brug Street View Studio til at få udstyr, der er kompatibelt med Street View, og offentliggøre billeder.
-
Når forbrugere søger efter virksomheder, bruger de kortbaserede produkter 44 % af tiden.
Ipsos-undersøgelse [PDF på engelsk]
-
I gennemsnit udmønter 41 % af disse søgninger efter steder sig i et fysisk besøg på stedet.
Ipsos-undersøgelse [PDF på engelsk]
-
Oplysninger om undersøgelsen
- Der blev gennemført en onlineundersøgelse blandt brugere, som havde søgt online efter en restaurant eller et hotel inden for de seneste 30 dage (uanset hvilken enhed der blev benyttet).
- I perioden fra den 21. juli til den 2. august 2015 blev der indsamlet svar fra 1.201 respondenter.
- Der blev oprettet forskellige versioner af en lokal virksomhedsprofil (én for et hotel og én for en restaurant) med grundlæggende oplysninger, billeder og/eller en virtuel rundtur (medieindholdet var ens i alle versioner).
- Respondenterne fik vist én af de forskellige versioner for hver virksomhed (i tilfældig rækkefølge). Hver respondent fik vist følgende:
- 1 hotelvirksomhedsprofil + 1 restaurantvirksomhedsprofil; og
- 1 virksomhedsprofil med en virtuel rundtur + 1 virksomhedsprofil uden en virtuel rundtur.
- Bemærk! Præsentationen af alternative virksomhedsprofiler var randomiseret jævnt og konsekvent.
- Efter at have fået vist hver enkelt virksomhedsprofil blev deltagerne bedt om at give en bedømmelse af, hvor interesserede de var i at foretage en bestilling eller reservation.
- Bedømmelserne for alternative virksomhedsprofiler (med rundtur ift. uden rundtur) blev samlet for at få indsigt i den virtuelle rundturs betydning for interessen for den aktuelle virksomhed.
Download oversigt [PDF]
Samarbejd med certificerede fotografer eller bureauer
Kontakt og hyr certificerede fotografer og bureauer, der kan få din virksomhed til at skille sig ud i Google Maps