Administrer nu

Skil dig ud fra konkurrenterne på Google med en virksomhedsprofil

Gør personer, der finder dig på Google Søgning og i Maps, til nye kunder via en virksomhedsprofil for din fysiske butik eller dit serviceområde. Tilpas din profil med billeder, tilbud, opslag og meget mere.

Administrer nu
Ikon med en blå cirkel med et prismærke
Uden omkostninger

Opret en virksomhedsprofil uden omkostninger.

Ikonet "Nemt at administrere"
Let

Administrer din profil fra Søgning og Maps

Cykelgearikon på en grøn baggrund.
Tilpasset

Tilføj åbningstider, billeder, opslag og meget mere

Sørg for, at du giver det helt rigtige førstehåndsindtryk

Fremhæv vigtige oplysninger, og vis det, der gør din virksomhed til noget helt særligt, direkte på din virksomhedsprofil.

Kom i kontakt med kunderne nemt og enkelt

Opdater kunderne med seneste nyt via opslag, tilbud, direkte beskeder og meget mere.

Vis, hvad du tilbyder – fra menuer til tjenester

Uanset om du driver en restaurant, en butik eller er tjenesteudbyder, hjælper din profil kunderne med nemt at vælge din virksomhed.

Administrer nu
  • Billede af en virksomhedsprofil på en mobilenhed, der fremhæver knapperne til afhentning eller levering af mad
    Vis kunderne dine bedste retter og din menu

    Hjælp kunderne med at se, hvad du har på menuen ved at vise billeder af din menu og dine bedste retter.

    Få flere oplysninger
  • Billede af en virksomhedsprofil på en mobilenhed med en liste over produkter
    Giv kunderne flere muligheder for at shoppe

    Vis, om du tilbyder mulighed for afhentning udenfor eller levering.

    Få flere oplysninger
  • Billede af en virksomhedsprofil på en mobilenhed, der fremhæver knappen Anmod om et tilbud
    Tilbyd dine tjenester

    Vis en liste over dine tjenester, og giv tilbud online, så kunderne kan få de oplysninger, der gør, at de vælger netop dig.

    Få flere oplysninger
Billede af en virksomhedsprofil på en mobilenhed, der viser fanen Effektivitet for virksomhedsprofilen med grafikken Alle interaktioner i henhold til rapporteringsperioden

Find ud af, hvordan kunderne finder din virksomhed

Billede af en virksomhedsprofil på en mobilenhed, der viser fanen Effektivitet for virksomhedsprofilen med grafikken Alle interaktioner i henhold til rapporteringsperioden

Find ud af, hvilke søgeord kunderne søger efter for at finde dig, og få indsigt i opkald, anmeldelser, bookinger og meget mere, så du bedre kan forstå, hvordan din virksomhed skaber en forbindelse til kunderne.

Administrer nu
Billede, der viser en elektriker, der arbejder på en sikringsboks

Vis alt det bedste fra din virksomhed

Nå ud til flere kunder via tre enkle trin med din virksomhedsprofil.

1

Gør krav på

Opret en virksomhedsprofil, eller administrer en eksisterende profil på Søgning eller i Maps

2

Tilpas

Tilføj åbningstider, billeder og andre oplysninger, så kunder, der er tæt på, lægger mærke til dig

3

Administrer

Del opdateringer, besvar anmeldelser, og byg bro til kunderne på Google

Få svar på dine spørgsmål

Nej. Det koster ikke noget at oprette en virksomhedsprofil på Google, og du kan administrere din virksomhed direkte fra Google Søgning og Maps, så du kan begynde at nå ud til flere potentielle kunder.

Ja, du kan godt have en profil, selvom din virksomhed ikke har en fysisk butik, forudsat at du betjener kunder direkte. Du kan f.eks. have en profil, hvis du har en hybridvirksomhed, hvor du betjener kunder på virksomhedens egen adresse, men også kører ud til eller leverer varer direkte til kunder. Du kan også have en profil, hvis du har en udekørende servicevirksomhed, hvor du kører ud til eller leverer varer direkte til kunder, men ikke betjener kunder på virksomhedens egen adresse (f.eks. hvis du har en vvs-virksomhed eller en rengøringsvirksomhed).

Få oplysninger om, hvordan du gør krav på og bekræfter din profil, hvis du har en udekørende servicevirksomhed
Administrer nu