GoogleAnalytics

Avancerede segmenter

Foretag segmentering af besøg, så du kan oprette effektive filtre med blot et par museklik.

Oversigt

En af de mest populære og effektive funktioner i Google Analytics er avanceret segmentering. Den gør det muligt at isolere og analysere delmængder af din trafik. Du kan vælge mellem foruddefinerede segmenter som f.eks. "Betalt trafik" og "Besøg med konverteringer", eller du kan oprette dine egne segmenter ved hjælp af et fleksibelt, brugervenligt værktøj. Derefter kan du anvende et eller flere af disse segmenter på aktuelle eller historiske data og endda sammenligne segmenters effektivitet side om side i rapporter. Vi tror, du bliver begejstret for det.

Fordele:

  • Med avanceret segmentering kan du opdele alle dine data om besøgende i Google Analytics i mindre bidder, som er nemmere at administrere.
  • Du kan vælge mellem foruddefinerede, tilpassede segmenter eller nemt oprette dine egne.
  • Du kan anvende et segment på al din hidtidige trafik, dykke ned i dine data og få værdifuld viden, så du kan forbedre dine kommende kampagner og onlineoplevelser.