We Care Animal Rescue

We Care Animal Rescue bruger AdWords Express til at tiltrække givere, frivillige og folk, der gerne vil adoptere et kæledyr, på nettet.

Markedsføringsmål

  • Øge antallet af kæledyrsadoptioner
  • Rekruttere frivillige
  • Generere onlinedonationer

Effektivitets-metrics

350 %

stigning i aktiviteten på nettet

125 %

stigning i ansøgninger på nettet

3,51 %

gennemsnitlig CTR

Hurtigt overblik

Sted: USA www.wecareanimalrescue.org

Mission

We Care Animal Rescue blev grundlagt i 1982 i Napa Valley i Californien og finansieres udelukkende gennem private donationer og indsamlinger. Organisationen støtter og fremmer dyrevelfærd generelt ved at tage sig af herreløse katte og hunde, finde nye hjem til dem og oplyse offentligheden om dyrevelfærd. Susan Wren, Board President, siger: "Uden den økonomiske støtte fra vores givere ville We Care Animal Rescue ikke kunne udføre dette arbejde. We Care Animal Rescue giver mange dyr en ny start livet".

Markedsføringsmål

We Care Animal Rescue lancerede et nyt website i slutningen af 2015. Organisationen ville promovere den nye websitefunktion og gøre det nemmere at interagere med lokalsamfundet i Napa Valley, hvor de arbejder. De brugte AdWords Express-kampagner til at promovere det nye website, tiltrække frivillige og generere donationer online for at udføre deres mission og opnå deres mål.

Processen

Organisationens webudvikler brugte værktøjerne til oprettelse af annoncer i AdWords Express til nemt og hurtigt at oprette onlineannoncer og målrette dem efter geografisk placering. We Care Animal Rescue optimerer de søgeudtryk, som AdWords Express giver dem, for at generere mere annoncetrafik, og de benytter også det enkle kontobetjeningspanel til at se, hvilke annoncer deres målgruppe reagerer på. De bruger disse vigtige oplysninger til at finjustere annoncerne og opnå de bedst mulige resultater.

AdWords Express-appen giver organisationen mulighed for hurtigt at få overblik over, hvordan annoncerne klarer sig, og det kan gøres på farten. We Care Animal Rescue bruger desuden Google Analytics til at holde øje med antallet af besøgende på deres website, og hvilke AdWords Express-annoncer der tiltrækker flest givere, frivillige og folk, der gerne vil adoptere et kæledyr.

Effekten af Google Ad Grants

Siden de kom med i Google Ad Grants-programmet, har We Care Animal Rescue oplevet en månedlig stigning i antallet af indsendte onlineansøgninger om at adoptere på i gennemsnit 125 % i forhold til sidste år. Susan Wren fortæller: "Det var enkelt at konfigurere vores Adwords Express-kampagner, og det tog kun et par minutter at oprette vores første annoncer. Det kunne ikke være nemmere at bruge Adwords Express. Vi ser resultater allerede samme dag, som vi opretter nye annoncer". Deres AdWords Express-kampagner genererer donationer online, tiltrækker nye frivillige, øger antallet af kæledyrsadoptioner og udvider organisationens synlighed i samfundet.

"Siden vi kom med i Ad Grants-programmet, er interessen for vores onlinetjenester steget med 350 %, og vi får gennemsnitligt omkring 2.000 ekstra unikke besøgende på vores website hver måned".
Susan Wren, Board President