Singapore International Foundation

Ad Grants har hjulpet Singapore International Foundation med at omfordele deres midler for at skabe mere meningsfyldt indhold.

Markedsføringsmål

  • Skabe bevidsthed i hele verden
  • Øge trafikken på websitet
  • Inspirere folk til at engagere sig

Effektivitets-metrics

70 %

stigning i websitesøgning

20 %

mere tid brugt på websitet

27 %

flere besøgte sider på websitet

Hurtigt overblik

Placering: Singapore www.sif.org.sg

Effekten af Google Ad Grants

Singapore International Foundations digitale historiefortællingsinitiativ "Our Better World" fortæller asiatiske historier om gode gerninger til inspiration for hele verden i håb om at skabe en bedre verden sammen. Ved at blive Ad Grants-modtager og dermed føje AdWords til deres markedsføringselementer har Our Better World fået mulighed for at forbinde engagerede mennesker med meningsfulde projekter. De bruger relevante søgeord til at føre folk til gode historier og måder, hvorpå man kan blive involveret og gøre en reel forskel. Til deres seneste Play-for-Good-turnering i indendørsfodbold, der blev afholdt til støtte for Singapores cerebral parese-fodboldhold, brugte de deres AdWord-kampagnes simple søgeord som f.eks. "CP-fodbold" og "fodboldturnering". På den måde blev en tredjedel af de hold, der deltog i turneringen, fundet.

"Som online historiefortællere bestræber vi os på at få vores historier ud til det størst mulige publikum på nettet. Google Ad Grants har hjulpet os med at få mere kvalitetstrafik til vores website, så vores historier kan inspirere flere mennesker til at gøre noget godt rundt omkring i verden."
Rebecca Lim, chef for Our Better World, Singapore International Foundation