Mutirão no Bem

AdWords Express har været med til at øge antallet af donationer og tilmeldinger fra frivillige online, så Mutirão no Bem nu kan hjælpe flere familier i São Paulo, Brasilien.

Markedsføringsmål

  • Øge bevidstheden om øjenlidelser
  • Generere trafik til websitet
  • Øge antallet af donationer

Effektivitets-metrics

1.000.000

eksponeringer på fem måneder

15.000

annonceklik på fem måneder

40 %

stigning i antallet af tilmeldinger fra frivillige online

Hurtigt overblik

Sted: São Paulo, Brasilien www.mutiraonobem.org.br

Mission

Mutirão no Bem hjælper familier i lokalsamfund med socialt udsatte og fokuserer på de unges personlige udvikling. De tror på "elsk din næste som dig selv", og deres overordnede formål er at dele idéen om at modtage og tage imod med kærlighed.

Markedsføringsmål

Mutirão no Bem ønskede at fortælle flere mennesker om deres sag og organisation. Ad Grants var en fantastisk løsning, som gav dem mulighed for at dele deres mission online helt gratis og dermed øge kendskabet til organisationen samt antallet af donationer og tilmeldinger fra frivillige online.

Processen

Luciano Bresciani, som er formand for Mutirão no Bem, står for administrationen af AdWords Express sammen med andre almennyttige administrative opgaver. Med den enkle, primært selvbetjeningsstyrede og ikke særligt tidskrævende AdWords Express-platform kunne Luciano hurtigt oprette og redigere annoncer i sine kampagner og overvåge deres fremskridt i betjeningspanelet. Derudover sikrede funktionen til annonceplanlægning, at organisationens annoncer for børns rettigheder blev vist på de uforudsigelige tidspunkter, hvor mennesker kunne lide nød. AdWords Express har været en værdifuld løsning til markedsføring for organisationens travle formand.

Effekten af Google Ad Grants

Siden Mutirão no Bem lancerede deres AdWords Express-kampagner, har organisationen oplevet en stigning i bevidsthed, idet deres annoncer er blevet set mere end en million gange på fem måneder og har bragt 15.000 klik til deres website. På bare én måned oplevede de også en stigning i antallet af personer, der ønskede at donere penge online, hvilket betød, at onlinedonationer udgjorde 39 % af deres samlede indtægter i form af donationer i den pågældende måned. Ligeledes er antallet af personer, der er interesseret i frivilligt arbejde hos Mutirão no Bem, steget med 40 % som et resultat af den øgede bevidsthed.

"Ad Grants hjalp os med at øge antallet af visninger på vores website. Værktøjet gav os mulighed for at målrette mod vores ønskede målgruppe, især de geografiske områder, hvor vi håber på at få flere frivillige. Takket være AdWords Express og Ad Grants kan personer, der søger efter arbejde som frivillige, og som er interesserede i at donere penge, nu finde Mutirão no Bem i søgeresultaterne."
Luciano Bresciani, formand