Se, om du er kvalificeret.

Alle vores modtagere skal opfylde visse kriterier for at kvalificere sig til Google Ad Grants og sørge for at bibeholde denne kvalificering. Sådan kan din nonprofitorganisation kvalificere sig.

Kvalificering

Sådan kvalificerer du dig til Google Ad Grants.

Google Ad Grants er en del af programmet Google til nonprofitorganisationer. Din organisation skal gøre følgende for at kvalificere sig til Google Ad Grants:

  • Starte med at ansøge om Google til nonprofitorganisationer.
  • Have en gældende status som velgørende organisation. Gå til websitet for Google til nonprofitorganisationer for at se definitioner af velgørenhedsstatus i dit land.
  • Anerkende og acceptere Googles krav om certificering vedrørende ligestilling og modtagelse og brug af donationer.
  • Have et aktivt website med væsentligt indhold.

Regeringsinstanser og -organisationer, hospitaler og lægecentre, skoler, akademiske institutioner og universiteter er ikke kvalificerede til Google for Nonprofits, men velgørende dele af uddannelsesorganisationer er kvalificerede.

Sådan bevarer du kvalificeringen.

Din organisation skal gøre følgende for at bibeholde sin kvalificering til Google Ad Grants:

  • Knyt dine annoncer til et (og kun ét) websitedomæne, som skal være det samme som det, der blev godkendt i ansøgningen.
  • Administrer AdWords-kontoen aktivt ved at logge ind en gang om måneden og foretage mindst én ændring på din konto en gang hver tredje måned.
  • Dine annoncer og søgeord skal matche din organisations programmer og tjenester.
  • Ren kommerciel annoncering er forbudt. Hvis du markedsfører produkter eller tjenester, skal 100 % af overskuddet gå direkte til at fremme dit program.
  • Dine annoncer må ikke linke til sider, der primært består af links til andre websites.
  • Dine annoncer må ikke tilbyde finansielle produkter (som realkreditlån eller kreditkort), og de må heller ikke anmode om donationer af biler, både eller anden ejendom.
  • Dit website må ikke vise Google AdSense-annoncer eller affilierede annonceringslinks.

Ad Grants-modtagere, der overtræder en eller flere af disse retningslinjer, kan ikke længere deltage i programmet. Google forbeholder sig retten til når som helst og af en hvilken som helst årsag at godkende eller afvise en organisations ansøgning eller deltagelse og til når som helst at supplere eller ændre disse retningslinjer. Udvælgelser sker efter Googles eget skøn og vurderes ikke eksternt.