Styrk teamets samarbejde og produktivitet med Google Drev

Se videoen for at få mere at vide om, hvordan Drev kan effektivisere arbejdet for hele dit team

Ikon

Indeholder skybaserede samarbejdsapps

Docs

Samarbejd om et dokument med kolleger eller med personer uden for din virksomhed, så I altid arbejder ud fra en enkelt fælles version. Diskuter indholdet via kommentarer og handlingspunkter.

Sheets

Gør det nemt for alle at træffe datadrevne beslutninger. Analysér, visualiser og del data via regneark, så I kan træffe velovervejede beslutninger som team.

Slides

Præsenter dit arbejde på den bedst mulige måde ved hjælp af flotte præsentationer. Brug skabeloner og forslag til at oprette og redigere præsentationer med dit team, og vær sikker på, at I altid arbejder på den nyeste version.

Banner
Ikon

Kan integreres med dine eksisterende værktøjer

Microsoft Office

Samarbejd med dit team i Microsoft Office-filer, uden at I behøver at konvertere filformater. Med tilstedeværelse i realtid til Office-filer kan flere teammedlemmer arbejde på den samme fil uden at bekymre sig om problemer med versionsstyring.

Andre værktøjer

Drev understøtter desuden integrationer med en lang række andre værktøjer og apps, som dit team muligvis bruger, f.eks. Adobe, Atlassian, Docusign, Salesforce, Slack og mange flere.

Over 100 filtyper

Ud over Docs, Sheets, Slides og Microsoft Office understøtter Drev mere end 100 filtyper, f.eks. PDF-filer, CAD-filer, billeder, videoer og mange flere.

Banner
Ikon

Leveret af Googles AI- og søgeteknologi

Drev indeholder den samme effektive og nøjagtige søgeteknologi, som du bruger hver dag. Det betyder, at dit team hurtigt og præcist kan finde det rigtige indhold.

Prioritet

Prioritet bruger kunstig intelligens til at forudse, hvad du leder efter, og vise det mest relevante indhold på det aktuelle tidspunkt. Det betyder, at du og dit team kan finde filer op til 50 % hurtigere.

Udforsk

Funktionen Udforsk gør det hurtigere at oprette indhold, fordi dit team får mulighed for at stille naturlige spørgsmål om data og tilføje foreslået indhold i jeres filer på en enkel måde.

Banner

Yderligere funktioner

Ikon

Drev Streaming

Stream Drev-filer direkte fra skyen til din Mac eller pc for at frigøre diskplads og netværksbåndbredde. Alle de ændringer, som du og dine samarbejdspartnere foretager, opdateres og synkroniseres automatisk, så du altid har den nyeste version.

Ikon

Fællesdrev

Fælles områder, hvor teams nemt kan gemme, søge i og få adgang til deres indhold. Filer på et fællesdrev tilhører teamet frem for den enkelte bruger, så dit team altid har adgang til de filer, de har brug for til at få arbejdet udført.

Ikon

Forebyggelse af datatab (DLP, Data Loss Prevention)

Undgå, at teammedlemmer deler følsomt indhold med personer uden for dit team. Drev kan scanne filer for følsomme oplysninger og blokere brugere uden for din organisation fra at få adgang til filen.

Ikon

Offlineadgang

Hvis du ikke har internetadgang, er det ikke noget problem. Du kan stadig oprette, se og redigere filer i Docs, Sheets og Slides. De ændringer, du foretager offline, vil automatisk blive synkroniseret, så snart du har internetforbindelse.

Ikon Ikon

Lad os komme i gang

Ikon

Enkeltpersoner

Gem, del og åbn dine filer og mapper på en hvilken som helst mobilenhed, tablet eller computer — og de første 15 GB lagerplads er gratis.

Ikon

Teams

Hjælp dit team med at arbejde hurtigere med en sikker skybaseret samarbejdsplatform, der gør det nemt for jer at dele, gemme og få adgang til filer.

Ikon

Virksomheder

Beskyt virksomhedens data med forebyggelse af datatab, Vault til eDiscovery og arkivering samt sikkerhedscenter.

Ressourcer