Nem og sikker adgang til alt dit indhold

Gem, del og samarbejd om filer og mapper på en hvilken som helst mobilenhed, tablet eller computer
Banner
Ikon

Samarbejdsapps, som er skabt til skyen, styrker samarbejdet

Drev er fuldstændig integreret med Docs, Sheets og Slides – værktøjer, der er skabt til skyen, og som gør dit team i stand til at samarbejde effektivt i realtid. Skab og del indhold med dit team fra dag 1, uden behov for at skifte fra eksisterende værktøjer.

Få flere oplysninger
Banner
Ikon

Integration med de værktøjer og apps, som dit team bruger i forvejen

Drev kan integreres med og supplerer dit teams eksisterende teknologi. Samarbejd i Microsoft Office-filer, uden at I behøver at konvertere filformater, og rediger og gem mere end 100 yderligere filtyper, f.eks. PDF-filer, CAD-filer, billeder og mange flere.
Få flere oplysninger
Banner
Ikon

Googles AI- og søgeteknologi giver dit team mulighed for at arbejde hurtigere

Googles effektive søgefunktioner er indlejret i Drev og giver uovertruffen hastighed, ydeevne og pålidelighed. Desuden bruger funktioner som Prioritet kunstig intelligens til at forudse, hvad du leder efter, og vise det mest relevante indhold. Det giver dit team mulighed for at finde filer op til 50 % hurtigere.
Få flere oplysninger
Banner

Få Drev på alle dine enheder

Drev fungerer på alle større platforme, så du kan arbejde uden problemer både i din browser og på din mobilenhed, tablet og computer.

Tusindvis af teams bruger allerede Drev til at revolutionere den måde, de arbejder på

Ikon Ikon Ikon Ikon Ikon

Brugerne foretrækker Drev frem for konkurrerende produkter

Kilde: G2.com, Inc., Februar 2020

4.7

4.3

4.2

4.2


Drev kan integreres med de værktøjer, dit team allerede bruger.

Lad os komme i gang

Ikon

Enkeltpersoner

Gem, del og åbn dine filer og mapper på en hvilken som helst mobilenhed, tablet eller computer — og de første 15 GB lagerplads er gratis.

Ikon

Teams

Hjælp dit team med at arbejde hurtigere med en sikker skybaseret samarbejdsplatform, der gør det nemt for jer at dele, gemme og få adgang til filer.

Ikon

Virksomheder

Beskyt virksomhedens data med forebyggelse af datatab, Vault til eDiscovery og arkivering samt sikkerhedscenter.

Ressourcer