Annonce
"Vores ideal er, at Horsens Kommunes skoler får tilladelse til at dele billeder af elever. Hvis vores ideal ikke kan blive en realitet, vil vi sætte pris på, at reglen gælder for alle - også kommunen", skriver Lea Holmer, Karen Denbæk, Idamarie Bank-Sørensen, Victoria Johansen og Maja Byskov. Privatfoto
Debat

8. klasses-elever kæmper for skolers ret til at dele billeder på sociale medier: Ét billede siger mere end 1000 ord

Annonce
  • "Vores ideal er, at Horsens Kommunes skoler får tilladelse til at dele billeder af elever. Hvis vores ideal ikke kan blive en realitet, vil vi sætte pris på, at reglen gælder for alle - også kommunen", skriver Lea Holmer, Karen Denbæk, Idamarie Bank-Sørensen, Victoria Johansen og Maja Byskov. Privatfoto
Horsens For abonnenter

Flere elever måtte til lægen med øjen-problemer efter raveparty på gymnasiet

I øvrigt mener jeg For abonnenter

Hører kunstig intelligens egentlig til i kunstens verden?

Annonce
Kultur For abonnenter

De kom gennem nåleøjet: Her er Claus Hagedorn-Olsens smertefuldt svære top 10

Annonce
Annonce
Erhverv For abonnenter

Restauratør leder efter ildsjæl til at overtage café: Svært at være to steder på én gang

Horsens

Landboformand vil have et lokalt kystvandråd: Vi skal stoppe skyttegravskrigen

Hedensted For abonnenter

25-årig kalder voldtægts-beskyldninger for chikane: - De har også løsnet mine hjulbolte og forgiftet mine hunde

Horsens For abonnenter

Her er ugens bolighandler i Horsens: Sommerhus på Endelave og villa i Horsens topper prislisten

Erhverv For abonnenter

Stort for sig og småt for sig: I krisetider er det vigtigt at tænke langsigtet mener truckforhandler

Hedensted

Ny forventningsfuld uddeler: - Lidt lige som at være byens borgmester

Kultur

Borgmesterens favorit-band fik en Hollywood-flise i Horsens' nye "Street of Fame"

Horsens

Politiet fik travlt: Mand faldt i søvn bag rattet, og flere bilister blev anholdt

Annonce
AC Horsens For abonnenter

AC Horsens' nye angriber spillede gadefodbold i bare fødder: Mærker forskellen fra Gambia til Danmark

Erhverv For abonnenter

Jyllands bedste hotel fik flot overskud i 2023

Horsens For abonnenter

Igen og igen fik hun politi rykket ud til anmeldelser om selvmord og voldtægt - men det hele var løgn

Debat

Jeg oplever handicappede, der er bange og bekymrede for deres fremtid: Jeg er selv en af dem

Annonce
Hedensted

Aha-oplevelserne står i kø: Redningsplanen får Charlottes hoved til at spinne rundt

Annonce