GoogleAnalytics

Analyseværktøjer

Dyk ned i dine data. Standardrapporter gør det nemt at måle og forstå engagementet på dit website. Og så skal du kun klikke et par gange for hurtigt at oprette tilpassede rapporter og besøgssegmenter samt udpege vigtige data, som du vil dele med dit team.

Rapportering i realtid: Mål aktiviteten med det samme

Se, hvor mange folk der er på dit website lige nu, hvor de kom fra, og hvad de ser på. Takket være realtidsvisning kan du se, om nyt indhold på dit website er populært, om dagens tilbud skaber trafik på websitet, ligesom du kan se den umiddelbare effekt af tweets og blogindlæg.

Få flere oplysninger

Tilpassede rapporter: Definer de oplysninger, du vil analysere

Opbyg dit eget databetjeningspanel på få minutter. I stedet for at skulle gennemsøge data får du straks adgang til de svar, du behøver. Opret rapporter, som du kan dele med dine kolleger, og fremhæv den viden, der skal deles.

Få flere oplysninger

Tilpassede variabler: Opret og analysér dine egne tilpassede segmenter

Tilpassede variabler gør det lettere for dig at forstå dine kundesegmenter og finde ud af, hvor meget de interagerer med dit website. Med tilpassede variabler kan du skræddersy Google Analytics og indsamle de kundedata, som er vigtigst for din virksomhed.

Få flere oplysninger

Avanceret segmentering gør det nemt at analysere bestemte dele af din trafik

Hvorfor medfører nogle besøg et salg til 150 USD, mens andre ikke gør det? Det kan du finde ud af ved at bruge avancerede segmenter. Du kan anvende foruddefinerede segmenter såsom "Besøg med konverteringer" eller "Organisk trafik" eller oprette dine egne segmenter. Du kan analysere individuelle segmenter eller sammenligne en række segmenter på tværs af alle dine rapporter.

Få flere oplysninger

Betjeningspaneler: Arranger, overvåg og del nøgleindikatorer (KPI'er)

Start med et overordnet "Virksomheds-KPI'er"-betjeningspanel, som rummer de vigtigste effektivitetsindikatorer for din organisation. Opret et "SEO"-betjeningspanel til din søgemaskineoptimering. Du kan bruge træk og slip-funktionen i alle betjeningspaneler, og de er alle baseret på widgets og kan tilpasses meget.

Få flere oplysninger

Visualisering: Se de stier, som de besøgende følger gennem dit website

Google Analytics rummer en lang række effektive visualiseringsværktøjer, herunder Flowvisualisering og In-Page Analytics. I rapporter om flowvisualisering analyseres de stier, som de besøgende følger på dit website. In-Page Analytics hjælper dig med visuelt at udpege, hvordan brugerne interagerer med dine sider. For at gøre det nemmere at analysere har vi indbygget en række diagrammer, der viser oplysningerne sådan, som du gerne vil se dem.

Deling: Nu kan alle i din organisation samarbejde

Beslutningsprocesser, der bygger på data, fungerer bedst, når dine teams nemt kan dele oplysninger. Takket være delingsværktøjerne i Google Analytics kan dit team, der står for køb af søgeord, arbejde integreret med de teams, der har ansvaret for SEO og indhold. Du kan bruge funktionen Intelligence og underretninger til at finde uventede ændringer og underrette dine kolleger. Markér vigtige hændelser i din kontohistorik, så andre kan se dem. Du kan nemt udvikle og dele tilpassede betjeningspaneler til de data, der er vigtige for din virksomhed.

API og tilpasninger – Det er dine data. Formatér dem, som du vil

Du har applikationer, plugins og funktioner, der kan tilpasses, til rådighed, så du kan integrere Google Analytics i din organisations arbejdsgange. Drag fordel af tredjepartsløsninger, eller opret dine egne apps vha. Google Analytics API'en.