Kunder

Find ud af, hvordan vores kunder tager bedre beslutninger, optimerer driften og skaber interaktive applikationer.

The Automobile Association
Clear Channel Outdoor
NTM Technologies
Consolidated Solar Tech
eNeighborhoods
Rightmove
Indlæser
  • The Automobile Association

    The Automobile Association

  • Clear Channel Outdoor

    Clear Channel Outdoor

  • NTM Technologies

    NTM Technologies

  • Consolidated Solar Tech

    Consolidated Solar Tech

  • eNeighborhoods

    eNeighborhoods

  • Rightmove

    Rightmove

  • SBB Swiss Railways

    SBB Swiss Railways

  • CrimeReports.com

    CrimeReports.com

  • Net-A-Porter.com

    Net-A-Porter.com

  • Gogo and Aircell

    Gogo and Aircell

  • MyTaxi

    MyTaxi

  • InterContinental Hotels Group

    InterContinental Hotels Group

  • DHL Same Day

    DHL Same Day

  • GTX Corp

    GTX Corp

  • Den kraftige stigning i antallet af besøgende på websitet, den tid, de nu bruger på sitet, og antallet af downloadede ruter er et tydeligt bevis på de fordele, vi har oplevet, efter vi har implementeret Google Maps API for Business.

    Hvorfor Google?

    For at opbygge et mere fleksibelt og interaktivt system til ruteplanlægning for at forbedre brugeroplevelsen og skære ned på it-omkostningerne.

    Fordele

    • Skabte en interaktiv, skalerbar ruteplanlægningstjeneste, der i øjeblikket har fire millioner downloads om ugen
    • Fik 12 % flere downloadede ruter, øgede websitets værdi for de besøgende og for virksomheden
    • Reducerede tid og omkostninger, der blev brugt på it-support til kortlægningsplatformen
    Billede af The Automobile Association

    The Automobile Association (AA) er Storbritanniens største virksomhed inden for vejhjælp og har ydet assistance til bilister siden 1905.

    Læs hele casestudiet
  • Google Maps API for Business har en enestående fordel, da alle vores brugere havde prøvet at bruge det før.

    Hvorfor Google?

    For at hjælpe reklameeksperter med at analysere slutbrugertendenser og tilbyde en metode, der kan skræddersy udendørsreklamer.

    Fordele

    • Leverede et visualiseringsværktøj, der hurtigt kan analysere oplysninger og gøre resultaterne tilgængelige for beslutningstagerne
    Billede af Clear Channel Outdoor

    Clear Channel Outdoor (CCO) er det schweiziske datterselskab af et af verdens førende virksomheder inden for udendørsreklamer.

    Læs hele casestudiet
  • Med Google Maps kan vi lægge alle kræfter i at udvide vores innovative portefølje af sporingsløsninger.

    Hvorfor Google?

    For at integrere opdaterede kortdata med effektive funktioner i virksomhedens GPS-sporing, mobilsikkerhed, navigation og placeringsbaserede tjenester.

    Fordele

    • Sparede tid og penge ved at implementere Google Maps API for Business
    • Frigav flere ressourcer til udvikling af nye og innovative sporingsløsninger til overvågning og beskyttelse af personer og genstande
    Billede af NTM Technologies

    Hollandske NTM Technologies udvikler innovative løsninger inden for GPS-sporing, mobilsikkerhed, navigation og placeringsbaserede tjenester.

    Læs hele casestudiet
  • Google Earth Pro er blevet uundværlig for os. Det er det første værktøj, vi tænker på, når vi udvikler solenergiprojekter til boliger og erhverv, og det har ændret hele den måde, vi driver forretning på.

    Hvorfor Google?

    For at udvikle solenergiprojekter på en mere miljøvenlig måde, reducere omkostningerne og forbedre samarbejdet mellem kunder og andre samarbejdspartnere.

    Fordele

    • Færre rejser og mindre forurening
    • Sparede titusindvis af dollar hver måned ved hjælp af virtuelt design og analyse
    • Leverede præcise, visuelle modeller for både kunder og samarbejdspartnere
    Billede af Consolidated Solar Tech

    Consolidated Solar Tech (CST) tilbyder tjenester, der er klar til brug – lige fra professionelt design og teknik til indkøb og installation af fotovoltaiske solsystemer til kunder inden for bolig, erhverv og forsyningsvirksomhed.

    Læs hele casestudiet
  • Efter vi har valgt Google Maps, har vi oplevet en større grad af personalisering og gjort vores produkter mere interaktive.

    Hvorfor Google?

    For at erstatte egen kortlægning med en brugervenlig kortløsning fra tredjepart og tilbyde vigtige data ud over pris og placering.

    Fordele

    • Tilbød en række effektive kortlægningsværktøjer til ejendomsmæglere
    • Implementerede en enkel løsning, som gør det muligt at kortlægge ejendomme med bare ét eller to klik
    Billede af eNeighborhoods

    eNeighborhoods er en af de førende udbydere af mange forskellige værktøjer, der giver opdaterede, lokaliserede oplysninger om ejendomme, kvarterer og skoler, der hjælper ejendomsmæglere med at tiltrække og fastholde boligkøbere og -sælgere.

  • Vi sammenlignede Google Maps med lignende tilbud, og Google vandt stort. Ikke alene følte vi, at kortene var langt mere aktuelle, men Google Maps bruges allerede så mange steder på internettet, at vi mente, at vores brugere ville være langt mere fortrolige med at bruge det.

    Hvorfor Google?

    For at forbedre brugeroplevelsen ved at implementere kortfunktionen.

    Fordele

    • Forbedrede brugeroplevelsen på websitet
    • Øgede antallet af registreringer
    • Styrkede relationerne med kernekunderne
    Billede af Rightmove

    Rightmove er Storbritanniens største boligportal med flere brugere, flere annoncører og flere boliger end noget andet britisk boligwebsite.

    Læs hele casestudiet
  • Den hurtige, glidende måde, som Google Earth Enterprise genererer og visualiserer selv komplekse objekter og kort på, er vanvittigt spændende.

    Hvorfor Google?

    For at opbygge et system med geografiske oplysninger til dokumentation og overvågning af den SBB-interne GSM-R-platform, der visualiserer infrastrukturdataene i 3D.

    Fordele

    • 3D-visualisering af mobilnetinfrastrukturen
    • Forbedret kvalitetssikring af den tekniske dokumentation
    • Forbedret samarbejde og rapportering på tværs af afdelinger
    Billede af SBB Swiss Railways

    Den schweiziske jernbane SBB er den største rejse- og transportvirksomhed i Schweiz.

    Læs hele casestudiet
  • Google Maps har ændret den måde, offentlige virksomheder kan gøre forretninger på og yde bedre borgerservice på omkostningseffektive måder.

    Hvorfor Google?

    For at reducere, forebygge og opklare kriminalitet ved at øge dialogen med borgerne om udsatte steder, så borgerne kan udvise mere agtpågivenhed i usikre områder.

    Fordele

    • Data om kriminalitet fra de deltagende lokale politimyndigheder implementeres i Google Maps API næsten i realtid, så borgerne får øjeblikkelig viden om gerningssteder for tyveri, indbrud, biltyveri, overfald og andre forbrydelser
    • Visualiseringen af data om kriminalitet næsten i realtid i det velkendte Google Maps gør det muligt for politimyndighederne at analysere kriminalitetsmønstre, så det er muligt at planlægge anvendelsen af ressourcer mere effektivt
    Billede af CrimeReports.com

    CrimeReports.com arbejder med tusindvis af politimyndigheder om at reducere, forebygge og opklare kriminalitet ved at give embedsmænd mulighed for at indlede og styre en kontrolleret dialog med borgerne via en række onlineværktøjer til bekæmpelse af kriminalitet.

    Læs hele casestudiet
  • Langt de fleste af vores kunder er allerede bekendt med Google Maps, og det har virkelig hjulpet på interessen for funktionen og websitet, og den feedback, som vi har fået, har været rigtig positiv.

    Hvorfor Google?

    For at forbedre engagementet med kunderne og konstruere en app, der kan visualisere tendenser inden for offentligt indkøb.

    Fordele

    • Forbedrede brugeroplevelsen via social shopping
    • Øgede kundeengagementet og genererede nye besøgende på websitet
    • Tiltrak omtale i modemedierne
    Billede af Net-A-Porter.com

    NET-A-PORTER.com har etableret sig som verdens førende onlineforhandler af luksusmode, som tilbyder ekspresforsendelse til 170 lande.

    Læs hele casestudiet
  • Jeg fandt ud af, at Google Earth Pro var det bedste GIS-visualiseringsværktøj, fordi det er meget nemt at samle og overlejre forskellige datalag.

    Hvorfor Google?

    For at lægge et landsdækkende bredbåndsnetværk, overlejre data for at forbedre nøjagtigheden og løbende overvåge fly og netværkets ydeevne i realtid.

    Fordele

    • Skar tiden til opbygning af netværket ned til en tredjedel
    • Forbedrede produktivitetens nøjagtighed og teknik
    • Dækkede hele landet inden for to år
    • Opfyldte kundernes serviceaftaler
    Billede af Gogo and Aircell

    Gogo tilbyder Gogo Inflight Internet, en tjeneste, der leverer internetforbindelse om bord på fly i et dedikeret spektrum, der blev opbygget på kun 2 år ved hjælp af værktøjer i Google Earth Pro.

    Læs hele casestudiet
  • Googles løsning var den eneste tjeneste, der var værd at overveje, og som opfyldte vores krav til rækkevidde, en optimal API og fremtidig værditilvækst.

    Hvorfor Google?

    For at lancere en innovativ, kortbaseret tjeneste til taxabestilling.

    Fordele

    • Innovativ kortbaseret tjeneste til taxabestilling til både mobile og stationære enheder
    • Revolutionerede det tyske taxamarked
    • Fik adgang til sporings- og administrationsdata i realtid
    Billede af MyTaxi

    Intelligent Apps har udviklet et innovativt onlinesystem til taxabestilling, som hedder myTaxi og giver mulighed for øjeblikkelig taxabestilling og statusopdateringer i realtid til passagerer, chauffører og ledelse.

    Læs hele casestudiet
  • Vi oplevede 35 % flere konverteringer på vores britiske og danske websites umiddelbart efter lanceringen af Google Maps.

    Hvorfor Google?

    For at anvende en mere solid kortløsning med bedre funktioner og for at finde og inkorporere en mere attraktiv kortløsning i deres virksomhed.

    Fordele

    • Gav 35 % flere konverteringer i vigtige lande
    • Besøgende på IHG's websites er 10 procent mere tilbøjelige til at bestille et ophold, hvis de klikker på en markør
    Billede af InterContinental Hotels Group

    InterContinental Hotels Group (IHG), verdens største hotelkæde målt på antal værelser, har taget imod internationale rejsende i mere end 60 år.

    Læs hele casestudiet
  • Det var let at integrere i virksomheden, ikke kun fra et teknisk synspunkt, men i forhold til personale. Medarbejderne var allerede bekendt med Googles teknologi, og det er meget intuitivt at bruge.

    Hvorfor Google?

    For at forbedre effektiviteten af leverancerne ved at give kørselslederne et bedre overblik over kurerernes placeringer.

    Fordele

    • Forbedrede kundeservicen
    • Øgede medarbejdermotivationen
    • Forbedrede effektiviteten
    Billede af DHL Same Day

    DHL, som er en del af verdens førende logistikkoncern Deutsche Post DHL, tilbyder fragttjenester via international ekspres, luft og vand, vej og jernbane, kontraktlogistik og international postvirksomhed.

    Læs hele casestudiet
  • Med Google Maps kunne vi tilbyde en løsning, som den gennemsnitlige forbruger kan bruge med det samme uden besvær.

    Hvorfor Google?

    For at bygge mobile GPS-løsninger, der gav enkle brugerflader til sporing af enheder og personer.

    Fordele

    • Byggede en rentabel abonnementsmodel ved hjælp af Googles budgetvenlige kortværktøjer
    • Oprettede en portal med overvågning døgnet rundt til sporing af GTX-aktiverede enheder
    • Gjorde GTX's Personal Location Services yderst tilgængelige og genkendelige over for partnere og deres forbrugere
    Billede af GTX Corp

    Med GTX Corps Personal Location Services kan folk gå på nettet og se andre personers eller endda deres værdifulde ejendeles nøjagtige placering via en intuitiv brugerflade.

    Læs hele casestudiet
< >
×

Flere kundehistorier

Udfyld de fremhævede felter for at fortsætte.

Ugyldig e-mailadresse

Løsninger til dig

Vil du gerne have flere oplysninger fra Google eller vores partnere?

Foretrukken kommunikation

Har du brug for teknisk support? Se Hjælp

Lad os tale sammen

Send Fortsæt Annuller

0 af 0

Tilbage